[vpsFree.cz: community-list] rozdělování resources

Martin Myška myskamyky at gmail.com
Mon Jan 28 22:17:19 CET 2019

Ahoj,
rozdělování je možné provést přímo z vpsadminu u každé vpsky.
Jak jsi sám naznačil můžeš upravit počet jader a ramku u každého vps
serveru. Změna (navýšení/snížení) RAM je bez restartu a tuším že stejně tak
je to i s jádry. Co se datasetu týče, změny jsou možné také bez restartu. A
přesně jak píšeš, celkově máš dostupné nějaké množství prostoru pro
datasety, když si ho někde snížíš o pár GB, můžeš o tolik navýšit na jiné
vps (bez omezení na lokalitu či rozhraní) :-)