[vpsFree.cz: community-list] rozdělování resources

Stepan Liska stepan at comlinks.cz
Mon Jan 28 22:01:42 CET 2019

Ahoj,

nějak jsem nikde nedohledal informace k rozdělování prostředků k
jednotlivým VPS. Prosím, mohl by mi někdo napsat buď link kde to je
napsané nebo nějak aspoň stručně co lze a jak přerozdělovat mezi VPS?
Aktuálně mám 2 VPS a jednu bych potřeboval "vytunit" a druhou trochu
"přiškrtit".

Ve VPSAdminu vidím, že asi půjde přehodit kus paměti a nějaké to jádro
(předpokládám, že jednomu uberu a to mohu druhému přidat ??), mohu za běhu?

Ale zdá se mi, že asi nebudu moci takto hýbat s datasety, ne? Ty mají ID
datasetu shodné s ID VPSky, když dám create dataset, tak dělám jen
subdataset. I když v editaci datasetu se skoro zdá, že velikost editovat
mohu a že bych tedy mohl jednomu zmenšit. Tak když jeden dataset
zmenším, mohu potom u druhé VPSky dataset zvětšit?

A doplňující otázka - mám VPSky v různých lokalitách (prg, brq) - je to
možné i tak?

Předem díky za trochu světla,
Š.