[vpsFree.cz: community-list] Slackware 14.2 Úprava šablony jak?

Jack Hokus jack.hokus at gmail.com
Tue Feb 26 21:17:00 CET 2019

Ahoj,

děkuju za odpovědi.  Předně se omlouvám, nenapadlo mne, že je to záměr, i
když mne to napadnout mělo.  Celou dobu byla chyba na mé straně hřiště.

Pokus o vytvoření vlastní šablony mi určitě za námahu stojí.  Dnes jsem si
nainstaloval GitHub. Zítra se pokusím stáhnout a upravit ten obraz.

Když už jsem tu se Slackwarem jediný, tak jsem zkusil připravit koncept
článku o této distribuci pro místní wiki. Podívejte se na to a řekněte mi,
zda je to OK.  V případě, že ano, tak to tam prosím rovnou hoďte.

Je to tady část nazvaná " Koncept popisu Slackware pro wiki vpsfree.cz"
http://koncepty.wikidot.com/start

Základy tam jsou. Pokud vím, chybí jen práce se službami. Tu ještě nemám
moc zažitou, doplním ji později. Pokud budete mít návrhy na změny, nebo
doplnění, dejte vědět.

S přáním pěkného večera

Petr Štrajt

út 26. 2. 2019 v 9:23 odesílatel Jakub Skokan <jakub.skokan at vpsfree.cz>