[vpsFree.cz: community-list] mailbox

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Fri Sep 14 02:16:43 CEST 2018

Cauko,

za sebe k tomu muzu rict asi jenom to, ze vlastni mailovy server byl
uplne primarni impulz tenhle nas spolek zalozit ;)

Od ty doby se, pravda, to nastavovani trochu zkomplikovalo, ale na
druhou stranu, je to jedina poradne decentralizovana komunikacni
technologie, kterou mame.

Kdyz odmitneme se s ni ucit delat a jit spolu s ni s dobou (ruzne
tri-ctyr-peti pismenkove zkratky k SMTP navic), tak nam ji proste Googli
a podobni bastardi seberou pod rukama.

Pokud muzu radit, doporucil bych se spis ucit se s tim delat - a kousek
vic si zakladat na tech ziskanych schopnostech.

Diky za podporu decentralizovanyho netu predem ;)

/snajpa