[vpsFree.cz: community-list] mailbox

Petr Bolf petr.bolf at taborpolana.cz
Thu Sep 13 21:45:44 CEST 2018

zdravím,

nechci na vpsfree řešit maily. Používám vpsfree na webový server, na git
repozitáře, na databáze, ale maily řešit enchci a rád bych to přenechal
nějaké službě. Měl jsem to doteď na hostingu, ale ten hodlám zrušit (nač
hosting, když mám vpsfree :-) ). Uvažoval jsem o přesun mailů na profi
seznam mail, ale narazil jsem na to, že nepodporují vnořené složky, tedy
klasickou stromovou strukturu adresářů. Mají jen něco, čemu říkají
"vlastní složky" a mohou být jen v kořenovém adresáři malilů.

Hledám tedy dobrý mailbox hosting. Jak to řešíte Vy? Provozujete na
vpsfree weby a máte maily někde jinde? Kde?

díky

Petr Bolf