[vpsFree.cz: community-list] Velke mnozstvi LXD targetu

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Fri Oct 12 12:49:51 CEST 2018

Cau,

reknu ti naprosto uprimne, ze to, co chces, je vpsAdminOS spravovany
pomoci NixOPS a vpsAdminu.

To skaluje. LXD clustering? Not so much.

V jednom git repu budes mit vystizenou instalaci klidne dvou-tri stovek
nodu, do tam nekde by to melo stihat v pohode (akorat bude potreba
silnejsi DB stroj).

Kdyby byly potom nejaky $ na komercni support, mame rozresenou komercni
s.r.o., kde to budeme s Aitherem a Sorkim udrzovat a podporovat pro
produkcni instalace mimo vpsFree (aby bylo na vic vyvojaru, aneb, kdyz
uz to vyvijime a je to dost dobry ted, pojdme to udelat jeste lepsim pro
vic subjektu).

Co rikas? :)

/snajpa