[vpsFree.cz: community-list] Velke mnozstvi LXD targetu

Ondrej.Flidr Ondrej.Flidr at seznam.cz
Fri Oct 12 10:34:21 CEST 2018

Hoj,

resim tedka takovou zajimavou vec. Mam servery s LXD. Tech serveru jsou ted
desitky a v planu je rust az na tisice nebo nizke desetitisice. Konfiguracne
jsou vsechny plus minus stejny. A ja chci zaridit, abych:

- mohl snadno pridat nove servery/desitky serveru

- mohl kontejner presouvat odkudkoliv kamkoliv

Klasicka cesta pres lxc remote mi prijde dost silena, protoze bych pak mel
konfiguraci s tisici remoty a musel bych to volat na kazdem stroji a to
pochybuju, ze bude zdrave a udrzitelne (Vlastne pro N serveru budu muset
volat N-1 krat lxd remote add, to je hodne osklive). Zavest omezeni
"kontejner se nepresouva kamkoliv, ale pouze po nodech v ramci racku" neni
pruchozi. Napadlo me pouzit LXD clustering, ale nikdy jsem si s tim nehral.

Mate nekdo zkusenosti s LXD clusteringem nebo s movem kontejneru mezi vetsim
mnozstvim nodu? Jsou na to nejake tipy a triky, jak se z toho nezblaznit?
Diky

Ondra Flidr