[vpsFree.cz: community-list] ... a nějací "značkoví" dodavatelé? (pův.: Supermicro, zkušenosti?)

Pavel Vondřička pavel.vondricka at ff.cuni.cz
Thu May 10 12:32:25 CEST 2018

Díky za tipy (klidně můžete konkretizovat)! Ono to stejně nejspíš skončí nějakým tím Dellem.

Blbý je, že dneska už se každej prd musí řešit přes výběrový řízení jak na stavbu dálnice, a to kromě úděsnýho papírování znamená zjištovat předem možnosti a shánět nezávazný nabídky (“průzkum trhu”) - jenže když stejně nikdo ani neodpoví… Když jsme měli v rozpočtu na server “jen” nějakých 300 tisíc, dověděli jsme se, že to Dellu ani nestojí za vytváření nějaký nabídky…

No, a pak se navíc modlit, aby to “výběrový řízení" nevyhrál někdo s “papírově lepší” nabídkou, která reálně stojí za houby. Ať žije efektivita a “férovost”.

P.