[vpsFree.cz: community-list] ... a nějací "značkoví" dodavatelé? (pův.: Supermicro, zkušenosti?)

vudiq vudiq at vps.vudiq.sk
Thu May 10 10:19:38 CEST 2018

Ahoj,

my sme vo firme, kde pracujem, brali dva SuperMicro SYS-6018U-TR4+
z Nemecka (dva barebone a do kazdeho 2x CPU, 4x disky, 4x RAM, 2x
vetraky). Dodavatela sme nasli cez geizhals.eu. Dodanie na SK bolo
42 EUR z celkovej sumy 6406 EUR (bez DPH). V tom case (10/2016)
sme lepsiu cenu na SK/CZ nenasli.

Dodavatel: Mail Elektronik Vertriebs GmbH (www.sona.de)
CPU: Xeon E5-2623v4 2.6 GHz 2011-3 socket
HDD: Toshiba 6 TB 7200 rpm 512e/HDD-T6000-MG04ACA600E
RAM: Samsung 16 GB reg. ECC DDR4 M393A2K40BB1-CRC

Nechceli dodat iba samotny barebone, bolo treba objednat aj minimalne
2x CPU/4x RAM/4x HDD (system dodaval priamo SuperMicro).

Je to sice len rok a pol, ale s HW neboli ziadne problemy.

Tomas