[vpsFree.cz: community-list] Problém se sítí ve Fedo?e 27

Stepan Liska stepan at comlinks.cz
Wed May 9 22:54:43 CEST 2018

Souhlas i ode mě. Od Jessie neustále řeším problémy se systemd. Linux
používám hlavně proto, že v něm šlo prakticky všechno dohledat - veškeré
konfigurace, jak je co provázáno a co využívá něco jiného a jakým
způsobem a když se něco pokazí, tak pomocí logů a konfiguráků snadno
najdu co se podělalo. Jde prostě udělat dekompozice a izolace problémů.
Jednoduché, byť provázané věci a spoustu různých možností jak něco
udělat. Když mi nějaká část nevyhovuje, použiju pro to něco jiného.

Od chvíle kdy nastoupilo systemd už se mi stalo, že jsem některé věci
prostě v rozumné době nedohledal. Je to složité, všechno souvisí se vším
a dokonce už jsem několikrát musel rezignovat a místo co bych cosi
spravil, tak jsem musel restartovat. A každou chvíli něco rozbijí kvůli
upgradu a NEJDE TO SPRAVIT dokud nevydají opravu. To se mi snad za
posledních 20 let s Linuxem nestalo (kromě KDEček tedy). Už si říkám, že
ještě chvíli a budou z toho Lindows.

Nechápu, co je tedy vlastně tou killer fíčurou systemd, že to musí
všichni tak děsně tlačit? Když i ten Debian na to skočil?

Š.L.