[vpsFree.cz: community-list] Supermicro, zkušenosti?

Stepan Liska stepan at comlinks.cz
Mon May 7 17:45:29 CEST 2018

Ahoj,

spravoval jsem a spravuji několik SuperMicro serverů (a "serverů"). Šlo
spíše o nižší třídu serverů, dokonce jsem měl pár let pod palcem i
několik kousků s Atomem. Bylo jich celkem asi 8 a z toho jen jeden měl
nějaké problémy s hardwarem a to ještě až po několika letech provozu.
Pro mě zatím z hlediska spolehlivosti a za danou cenu s vybavením IPMI
2.0 s iKVM jasná volba pro cokoliv co potřebuji (SOHO + SmallBusiness).
NBD záruky sice vezmou něco navíc, ale mají několik různých levelů
včetně onsite a ceny mi přišly vcelku adekvátní ceně serverů, nicméně se
mi zdálo, že se to vyplatí spíš u těch dražších. U levnějších jsem se
spíš snažil o stejný nebo podobný typ a měl jsem jeden ve skříni navíc.

Nicméně masivní nasazení jako vpsFree jsem nikdy nezažil a taky to co
nasazuje vpsFree je o nějaký ten level výš.

Štěpán.