[vpsFree.cz: community-list] Supermicro, zkušenosti?

Miroslav Šedivý sedivy at kvetakov.net
Mon May 7 10:03:39 CEST 2018

Grafika tam je, ale management stejně řeším přes iKVM (jako iLo u HP).

Měl jsem stejné důvody, líbil se mi server od HP, byl za super cenu, ale
záruka jen rok a když by lehla deska, dost by se to prodražilo.
Taky upgrade procesoru na ten, co jsem chtěl, to cenově zabil, takže proto
Supermicro a rozhodně nelituju.

Jede to od poloviny prosince, zatím bez problémů, doufám že to tak ještě
pár let bude. Supermicro máme v dalších 3 serverech, nejstarší už 5 let a
pořád jede :-)

*S pozdravem*

*Ing. Miroslav Šedivý*