[vpsFree.cz: community-list] (no subject)

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Sun Mar 25 18:19:59 CEST 2018

Cauko,

to bude likely dost tim, ze se musi znova naspoustet vsechen ten malware
a pozasekat vsechny ClamAVy, nez se to dostane na "puvodni" uroven.

Je trochu smutny, ze spousta spalenyho CPU vykonu jde takhle na
zaseknuty tasky;

no, jestli jsi na nekterym nodu, kde to bylo spatny, priste prosim
bombarduj smer podpora@, at to resime :)

/snajpa