[vpsFree.cz: community-list] (no subject)

Caesar Consulting info at caecon.cz
Sat Mar 24 10:58:11 CET 2018

Ahoj, zdá se mi to, nebo po aplikaci posledního patche klesla celkem o dost
zátěž serverů? Jak jsem zjistil ve vlastních sledováních na mém VPS, kde
zátěž klesla tak o polovinu, tak i ve VPS adminu vidím, že servery jsou
mnohem méně vytížené než dříve, tedy alespoň podle údaje o CPU. U mě kleslo
zatížení jader i RAM, a to celkem o dost. Tak nevím, jestli za to může ten
patch, nebo nějaká jiná aktualizace, ale zajímá mě to. :)

S přátelským pozdravem Caesar