[vpsFree.cz: community-list] nameserver

vudiq vudiq at vps.vudiq.sk
Tue Mar 6 21:03:51 CET 2018

A samozrejme, DNS si vies prevadzkovat aj sam, ale opat:

1) musel by si sa o ten server starat

2) registrator domeny by musel nastavit NS tak, aby smerovali na Tvoj
server

3) a nie je moc mudre, aby napr. NS pre domenu example.com bezalo na
serveri example.com, cize by si potreboval dalsi "stroj"

T.