[vpsFree.cz: community-list] nameserver

vudiq vudiq at vps.vudiq.sk
Tue Mar 6 20:58:33 CET 2018

Ahoj,

ten, od koho mas domenu, by Ti v lepsom pripade mal dat pristup do
nejakeho nastroja, kde si vies vsetky DNS zaznamy (nielen A, AAAA ale aj
napr. TXT, CNAME, MX, CAA a ine) nastavovat, takze v prvom rade sa skus
obratit na nich.

Ak by to nebolo mozne, tak sa musis dohodnut s niekym, kto prevadzkuje
DNS server a vie Ti takuto sluzbu poskytnut. Nasledne poziadat toho, kto
Ti domenu registroval, aby NS zaznamy pre Tvoju domenu nasmeroval na
nameservre toho, kde si budes tie DNS zaznamy manazovat.

Ci sa to da aj na NS vpsfree, to Ti ja zodpovedat neviem.

Tomas