[vpsFree.cz: community-list] Blacklist

Jiri Vesely postmaster at donjirka.cz
Sun Jul 15 12:22:14 CEST 2018

Čau, ano, ta adresa je moje, ale pokud se podíváte pořádně, tak se ban na blacklistech vztahuje na celý rozsah vpsfree.
Narazil jsem na to při konfiguraci Fortigate když mi začal blokovat mou vps.
Možná bych to mohl vyřešit i po své rovině. Nicméně se domnívám, že by se toho měl ujmout nějaký statutar sdružení a zjistit kde je problém.

--
S pozdravem
Jiri Vesely