[vpsFree.cz: community-list] Blacklist

Pavel Hruška mrpear at mrpear.net
Wed Jul 11 08:24:58 CEST 2018

 Je vlastně otázka, na co se původní dotaz vztahuje - jestli je to bráno
tak, že "tahle IP je vaše (vpsfree) a jste na blacklistech, co s tím
uděláte?" Nebo spíš "dostal jsem se na blacklist, co s tím?"

Jinak díval jsem se na tu zmiňovanou IP přes mxtoolbox a je v podstatě
čistá. V praxi je použitelných pár opravdu seriozních a stabilních
blacklistů (já používám b.barracudacentral.org,xbl.spamhaus.org,
sbl.spamhaus.org,bl.spamcop.net), pokud jsem se jich snažil použít víc, měl
jsem úměrně tomu problémy s odmítáním regulérních mailů. Člověk pak tráví
spoustu času tvořením výjimek.

Pavel

Ing. Pavel Hruška
http://www.mrpear.net