[vpsFree.cz: community-list] vpsFree.cz a GDPR

Stepan Liska stepan at comlinks.cz
Wed Jan 31 21:53:43 CET 2018

Hmm, to je vcelku pozitivní informace pro vpsFree, řekl bych.

Mě jako členovi by se pochopitelně líbilo, kdyby vpsFree udělalo to
proaktivní řešení, nicméně v podstatě to chápu tak, že z hlediska zákona
vpsFree nemusí udělat vůbec nic proaktivně (pomíjím teď zpracování os.
údajů členů a zaměstnanců - jde mi o data členů uložená na serverech).
Je to vlastně věc každého člena, aby přišel a domluvil si smlouvu a podmínky

Takže bych řekl, že co se týče Snajpova dotazu je to takto: vpsFree jako
sdružení musí zpracovat ty kokotiny ohledně GDPR co se týče evidence
členů, zaměstnanců a ostatních správců (prostě co o kom eviduje) a
logování (přístupy, IP adresy, whatever). A na požádání může uzavřít
smlouvu s členem, který zjistí, že je správce údajů a potřebuje smlouvu
se zpracovatelem kterým je vpsFree. To ale tuto smlouvu nemusí chtít
uzavřít (nebo jen za daných podmínek) a pak je věcí tohoto člena si to
dát prostě jinam.

Š.