[vpsFree.cz: community-list] vpsFree.cz a GDPR

Lukáš Jelínek - AIKEN lukas at aiken.cz
Tue Jan 30 22:10:59 CET 2018

Ahoj,

pokud si vzpomínám, tak něco podobného už se řešilo na valné hromadě
(byť ještě nebylo nařízení GDPR). A situace je v podstatě taková, že to
asi příliš řešit nelze, protože by to pro spolek znamenalo velkou
administrativní zátěž a značný nárůst nákladů.

Čili asi nejčistším řešením v tuto chvíli je, nevyužívat servery
vpsFree.cz k ukládání osobních údajů - přinejmenším do doby, než se
všechny záležitosti vyřeší (a než vůbec vznikne nějaký závazný výklad
různých ustanovení směrnice).

Lukáš Jelínek