[vpsFree.cz: community-list] Padajici guest v KVM

Silvestr Hašek hasek at reklalink.cz
Mon Jan 29 09:52:52 CET 2018

Ahoj

maybe related?

Na vpsFree není jiná možnost než mít disky pro KVM virtuály v souborech
(images). Doporučujeme k tomu vytvořit nový (sub)dataset,*vypnout v něm
kompresi*a nastavit velikost bloku (Record size) na 65536 B. Vypnutí
komprese je velmi důležité, jinak vám bude image bobtnat a bobtnat, přes
deklarovanou velikost image, dokud narazí na kvótu datasetu! Pro
optimální výkon vytvářejte „raw“ image.

https://kb.vpsfree.cz/navody/vps/kvm

SH