[vpsFree.cz: community-list] Meltdown + Spectre

Silvestr Hašek hasek at reklalink.cz
Sat Jan 6 11:07:31 CET 2018

Ahoj,

V optice vpsfree se dá zjednodušeně říct, že stačí aby si útočník získal
přístup zkrz hacknutý (no nebo si prostě koupil) vps na stejném stroji
jako ty a problém je nasvětě. Rychle jsem si projížděl "papers" k těm
chybám a mají tam proof of concept v JS :-D (vytženo z kontextu vím
:-D). Jde o relativně novej typ útoku a například mozila[1] na blogu
píše, že podobnou techniku jde použít i na webový obsah nahraný do
prohlížeče, takže vektorů útoků by mohlo existovat hafo.

[1]
https://blog.mozilla.org/security/2018/01/03/mitigations-landing-new-class-timing-attack/