[vpsFree.cz: community-list] Meltdown + Spectre

zd nex zdnexnet at gmail.com
Sat Jan 6 07:00:19 CET 2018

Můžu potvrdit, že zatížení toho disku je asi opravdu větší i v reálném
případě a ne jen u syntetických testů.
Jinak při našem testu se to zdá také stabilní otázka tedy bude jak to bude
nyní s výkonností.

Jinak mám ještě otázku, dá se předpokládat, že tyto exploity jsou
použitelné pouze lokálně tzn např. přes SSH, kdy uživatel může zkompilovat
svůj C exploit, nebo to půjde zneužít i na dálku tzn přes web
server/nějakou jinou službu a tak podobně?

Zdenek