[vpsFree.cz: community-list] OT: Frontendista - Javascriptový vývojář (Angular, React)

snajpa at snajpa.net snajpa at snajpa.net
Wed Jan 3 11:54:02 CET 2018

Jedna vec je zeptat se sobe rovnych na radu.

Druha vec je shanet zamestnance, kdyz uz jsi tak zoufaly, ze k tobe
nikdo nechce delat, takhle mezi komunitou, ktera se rada vyhyba
zamestnaneckym zavazkum vuci komukoliv.

Mel jsem za to, ze jsme komunita lidi, kteri radeji umi sami rybarit,
nez aby cekali, az jim nekdo rybu ulovi sam.

A tak bych velmi nerad takovy trend podporoval.

Vsechno nejlepsi preju jak muzu a umim, do tohohle roku ale preju vsem
hlavne o kus vic odvahy budovat si pod sebou neco vlastniho, nez delat
pro druhe.

Koneckoncu, od toho taky vpsFree delame, abychom mohli takova aktivni
komunita "IT rybaru" byt. Abychom meli, kde rybarit.

Ontopic, ale spis btw - k tomu se taky vaze nejaka nase pozice ke GDPR,
kde ackoliv jsem nekterym odepsal, ze bychom to jako spolek resit
nemuseli, resit to chceme (a krom toho nam GDPR dava paradni
"ospravedlneni" proti kecum "a proc se vam smazou klice z pameti pri
neohlasenem otevreni racku, kdyz nemate co schovavat a nedelate nic
spatneho?").

/snajpa