[vpsFree.cz: community-list] OT: Frontendista - Javascriptový vývojář (Angular, React)

Jan B. Kolář janbivoj.kolar at zazen-nudu.cz
Wed Jan 3 11:41:18 CET 2018

Já se ale taky často, ptám na věci, které se netýkají přímo VPS. A ano,
připadám si zvláštně, když svůj dotaz píšu. A ano, stejně ho napíšu,
protože jsem měl dojem, že VPSFree je komunita a když do ní patřím, můžu
se na ni obrátit...

A upřímně - kdybych někoho hledal, taky bych to sem poslal. A to proto,
že ke zdejší komunitě mám prostě důvěru.

Jinak Vám všem všechno nejlepší do nového roku :-) (což je mimo jiné
taky off-topic)

Zdraví Honza