[vpsFree.cz: community-list] Load average

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Fri Feb 23 18:52:25 CET 2018

Ahoj,

no v prvni rade, loadavg je nic nerikajici cislo, pokud chces vedet,
kolik prostredku "zeres".

Loadavg ti akorat rekne, kolik procesu prumerne za dany casovy okno
cekalo na nejaky prostredky.

Muzes mit load treba 100000 a realne to muze znamenat treba jenom 10%
CPU, protoze treba delas neco se sitovym filesystemem a druha strana
neodpovida tak rychle...

Load proste neres, ne timhle stylem.

RAM je tvoje, CPU dlouhodobe nepretezuj nad dve jadra, spickove si
potahni tech 8, neni problem.

/snajpa