[vpsFree.cz: community-list] Load average

Caesar Consulting info at caecon.cz
Fri Feb 23 18:13:57 CET 2018

Ahoj,

chtěl jsem jen zeptat, jaké hodnoty jsou ještě v pořádku, a jaké už ne. V
závislosti na různých konfiguracích SQL, webserveru a PHP dochází ke
snížení nebo zvýšení zátěže procesoru. Chtěl bych vědět, kde je nějaká
hranice, kterou bych neměl dosahovat nebo překračovat, Něco ve stylu 0.5 je
v pohodě, ale 1.5 už třeba ne. Ne, že bych danou hranici chtěl nějak
atakovat a využívat povolený výkon na doraz, ale jen pro klid v duši, abych
se nemusel bát, že mě to při nějaké hodnotě začne shapovat výkon, atd. Taky
se mi zdá, že VPSAdmin ukazuje vyšší hodnoty než ostatní utility, které
používám. Jak u paměti, tak u server load. Ovšem nevím, za jakou dobu to
VPSAdmin zobrazuje.

Díky a hezký den.