[vpsFree.cz: community-list] vpsFree.cz a GDPR

David Karban david at karban.eu
Fri Feb 2 17:06:01 CET 2018

Ještě k mazání dat ze záloh obecně, nemělo by být nutné je v zálohách
smazat, pokud je to moc náročné, mělo by ale být zajištěno aby v případě
obnovy z těchto záloh byla data, co mají být smazána, smazána.

S pozdravy
David Karban
www.karban.eu

P.S: Pokud pro Vás mohu ještě něco udělat, dejte mi prosím vědět.