[vpsFree.cz: community-list] vpsFree.cz a GDPR

zd nex zdnexnet at gmail.com
Fri Feb 2 16:01:52 CET 2018

Dobře, tzn je potřeba mít možnost smazat z logů ip adresy daného uživatele
(pokud na to bude mít nárok). A jak se toto týká komunikačních emailů (v
emailu jsou obvykle zaznamenány cesty emailu tedy i IP) a emailový server?
Pokud uživatel bude vyžadovat vymazání a nebude dostupný žádný důvod pro
zachování(např. reklamace, účetnictví) tak se musí smazat všechny emaily a
zkontrolovat zálohy mail serveru a podobně i u lidí kteří s tím pracují tzn
v emailovém klientu?

S pozdravem,

Zdeněk Dlauhý

Email:support at pripravto.cz