[vpsFree.cz: community-list] vpsFree.cz a GDPR

Matěj Koudelka matej at hxpro.cz
Fri Feb 2 12:54:09 CET 2018

> Dobrý, akorát bez odkazů na příslušné předpisy je to podle mě jenom hezky
> vybarvené plácnutí do webu.

Tak já jsem taky jenom plácnul do webu.

> Krom toho zatímco na povinnost uchovávat faktury zákon je, na povinnost
> uchovávat logy zákon není (nebo už ho obnovili poté, co ho ÚS zrušil?) A
> neřeší to situaci, kdy bych ten log chtěl mít dýl (nebo naopak kratší dobu.)

Pokud se bavíme o logách webserveru, tak co tam máme abychom to mohli
spárovat s konkrétní osobou? IP adresu a případně v url uživatelské jméno.
Pokud vymažeme uživatele ze systému, jeho uživatelské jméno už nebude
existovat tudíž nebude spárovatelné s konkrétní osobou a osobně bych takový
údaj považoval za anonymní. Problém asi trochu nastává, když uživatelské
jméno je IP adresa a je obsažené v url... to se ale doufám moc často
nepraktikuje.

--
*Matěj Koudelka*
+420 604 266 933