[vpsFree.cz: community-list] vpsFree.cz a GDPR

Jirka Bourek vpsfree-list at keroub.cz
Fri Feb 2 12:19:37 CET 2018

Dobrý, akorát bez odkazů na příslušné předpisy je to podle mě jenom
hezky vybarvené plácnutí do webu.

Krom toho zatímco na povinnost uchovávat faktury zákon je, na povinnost
uchovávat logy zákon není (nebo už ho obnovili poté, co ho ÚS zrušil?) A
neřeší to situaci, kdy bych ten log chtěl mít dýl (nebo naopak kratší dobu.)