[vpsFree.cz: community-list] vpsFree.cz a GDPR

Jirka Bourek vpsfree-list at keroub.cz
Fri Feb 2 10:48:52 CET 2018

> Rozhodne nechci nikam do chainu pridavat nejakou autogramiadu, musime to
> vymyslet bez ni.

Pokud jde o klienty (u vpsfree členy), nedovedu si představit, že by to
někdo dělal s nějakou autogramiádou - představte si firmu o padesáti
zaměstnancích s několika desítkami tisíc klientů.

Tohle je už vyloženě otázka na právníka, ale nemohlo by fungovat prostě
do stanov přidat, že vpsfree se ve vztahu ke členům zavazuje zpracovávat
osobní údaje tak a tak (tj. ideálně nesahat na ně, po ukončení členství
a smazání VPS je smazat)

Člen přijímá stanovy sdružení, když se stane členem, což je podle mě
"smlouva nebo jiný právní akt"

(Teď koukám v článku 28 na odstavec 3h, to jsem zvědav, co budeme
všichni dělat, až přijde nějaký trollující zákazník s tím, že se chce
podívat na server, jestli ho mám bezpečně nastavený.)