[vpsFree.cz: community-list] vpsFree.cz a GDPR

Jiří Pucherna pucherna at reklalink.cz
Fri Feb 2 08:10:01 CET 2018

Ahoj (znovu a lepe tentokrat do listu misto snajpova emailu),

pravniku je vsude dost problem je ze musi sam rozumet tomu co po nem
budeme chtit a tady uz z vlastni zkusenosti vim, ze to neni vubec snadny
ukol... Ono totiz u pravniku je dost casto silny pocit ze pokud to
napisou hodne slozite tak = nikdo tomu nerozumi = nemusi tomu rozumet
sam = nikdo to nebude resit (i za cenu uvedeni naprostych technickych
nesmyslu). Takze pokud nekdo kvalitniho pro tenhle ucel zna (a nebere 5k
za hodinu) tak si tak rad vezmu kontakt.

K tomu podepisovani -> pokud se nepletu tak ceske pravo umoznuje
uzavirat smlouvy ustne, telefonicky a snad i emailem takze pokud bude
nejaky papir, ktery budeme ztvrzovat ustni / jakoukoli jinou dohodou tak
za me proc ne. Sice u toho GDPR se to nejak nedoporucuje ale to se tyka
spis konkretniho zpracovani osobnich udaju pro marketing.

Zaverem si myslim, ze pokud bude vpsfree hrat jednomyslne to co psal
snajpa tj. bezpecnost hraje prim v kazdem pripade a jen to nejaky
advokat co vi co bude psat hezky zavaze maslickou tak bych se taky moc
nebal. Minimalne zatim budou kontroly jen na udani protoze tech co to
maji kontrolovat je jako safranu to zaprve a zadruhe tomu budou rozumet
asi jako zbytek lidi... Ja zastavam nazor ze dokud v necem nerozhodne
soud tak si kazdej v GDPR muze vytvaret co chce :)).

Hezky den

Jirka