[vpsFree.cz: community-list] vpsFree.cz a GDPR

Slávek Banko slavek.banko at axis.cz
Thu Feb 1 01:22:42 CET 2018

Ve Stanovách je odkazován Provozní řád, který je schvalovaný Radou.

Pokud by navrhované prohlášení typu "všechní informační zařízení jejíž
použití poskytovává VPSFree a na které se zpracovává data jsou v EU" a
další pravidla související s GDPR mohl podchytit Provozní řád, pak by
možná mohl by být tím společným dokumentem závazným pro všechny?

--
Slávek