[vpsFree.cz: community-list] vpsFree.cz a GDPR

Slávek Banko slavek.banko at axis.cz
Thu Feb 1 00:34:15 CET 2018

Neřekl bych, že se až tak lišíme - já uváděl jako onen závazný dokument
směrnici (která by byla jednotná pro všechny), Lukáš uvádí stanovy (opět
by byly jednotné pro všechny) a nebo jednotlivé smlouvy, Honza uvádí
jednotlivé smlouvy.

Rozdíl vidím ve složitosti realizace, jestli by bylo možné vytvořit jeden
společný závazný dokument, který by nevyžadoval změnu stanov == směrnici
(nestudoval jsem, zda nějaký takový dokument lze schválit v souladu se
stanovami), nebo jestli by bylo možné mít jako jeden společný závazný
dokument stanovy (kdy by se patrně musely stanovy upravit a schválit), a
nebo jestli by se musely řešit jako závazné dokumenty samostatné smlouvy
s každým jednotlivým členem.

--
Slávek