[vpsFree.cz: community-list] Konfigurace a užití nginx + php-fpm - jak na to?

Matěj Koudelka matej at hxpro.cz
Fri Aug 31 14:49:13 CEST 2018

On Fri, 31 Aug 2018 at 13:59, Martin Myška <martin at martinmyska.cz> wrote:

> Zdravím,
> tak jsem se dokopal k zaměření se na nginx a to způsobem úplného
> odstranění apache a jetí pouze na nginx. Každopádně by mě zajímalo, zda
> někdo z Vás u sebe hostuje weby na nginx s php-fpm jakou používáte
> konfiguraci? Dost by mi to pomohlo, kdyby se někdo podělil.
> Díky moc a open-source zdar!
> S pozdravem,
>
> *Martin Myška*

Podobně jsem to řešil i já, sice jsem se ho ještě úplně nezbavil, ale to je
spíš jen kuli lenosti / prokrastinaci. Na projektech v práci, jsem httpd
vymlátil úplně.
Jedu na centosu, používám php remi repozitáře, které mi umožní mít více
verzí php-fpm současně. Což je super, že můžu migrovat jeden projekt za
sebou, nebo udělat takřka bezvýpadkový upgrade.
Jestli bojuješ s něčím konkrétním, klidně napiš soukromě ať s tím
neobtěžujeme ostatní. Konfiguraci si píšu tak nějak podle potřeby
aplikace,.. když něco nefunguje tak většinou pomůže dokumentace nebo google
:P. Pro každou aplikaci / web, mám jeden konfigurák, abych v tom udržel
aspoň nějakej přehled. Něco mam i nacpané v ansible, chci tam postupně
nastrkat všechno, ale musím napřed dořešit upgrade vpsky na centos7 :P.

--
*Matěj Koudelka*
+420 604 266 933