[vpsFree.cz: community-list] Sdileny hardware - co dal

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Tue Aug 21 18:11:33 CEST 2018

> Jde ti o výkon per-cpu, nebo o celkový výkon? Pokud to druhé, tak by
> šlo přikoupit nějaký hardware a přestěhovat na něj z každého staršího
> stroje něco. Tím bys stávajícím strojům odlehčil, což by vyrovnalo
> ztrátu výkonu za vypnutý HT, ale zároveň nemusel nakupovat hromadu
> nového hardware.

To je varianta, pokud to dosedne, viz niz.

> My momentálně kupujeme Epyc. Jestli si mám za stejné peníze vybrat
> mezi děravým Xeonem s 20 jádry nebo míň děravým Epyem s 32 jádry, tak
> je to dost jednoduchý výběr.

Mel bys pls nejakou cenovou nabidku nebo aspon hruby prepis, co muzes
posharovat? Kolik tomu davate RAMky a na kolik to vyjde cely?

20 core Ivy Bridge + 256G RAM + 14x 1T 7k2 + 2x 400G SSD (vsechno SAS2)
vyjde na skoro 150k CZK, coz je za hubicku - a kdyz odpocitam ty disky a
hodime si tam svoje (minimalne SSDcka), bude to jeste niz.

Tak bych to chtel porovnat s necim podobnym, jestli muzem :)

Muzem utratit za HW + doreseni sitovani celkem 1.5M cca, aby nam to
vyslo OK - z toho potrebuju odlozit cca 0.5M na sitovani, cili mame tak
1M na vyreseni situace s Intelovskym HT + pokryti nejakych 200 dalsich
novych clenu (+ potrebujeme mit nejakou rotacni nodu v obou lokacich pro
migraci na vpsAdminOS.)