[vpsFree.cz: community-list] Sdileny hardware - co dal

Jirka Bourek vpsfree-list at keroub.cz
Tue Aug 21 17:58:44 CEST 2018

On 21.8.2018 17:45, Pavel Snajdr wrote:

> [...]
> nevim-nevim dvojnasob.
>
> Ono to s tim bazarovym EPYCem sotva bude tak horky, myslim, ze ho dlouho
> moc nebude - protoze EPYC poradne neni pokryty ani ted, kdyz uz se vi,
> ze bude dvojka - myslim, ze dvojky budou lidi dokupovat a jednicek se
> jeste zbavovat nebudou.
>
> Otazky teda jsou dve:
>
> 1. co se stavajicim HW? - nahradit vsechno novym nemame jak, rozhodne ne
> najednou; nahradit vsemu ale CPU za neco vice-jadrovyho ale ano ->
> myslim tedy tady je jasny upgrade na ty 2670v2 a zakazani HT => nebo ma

Jde ti o výkon per-cpu, nebo o celkový výkon? Pokud to druhé, tak by šlo
přikoupit nějaký hardware a přestěhovat na něj z každého staršího stroje
něco. Tím bys stávajícím strojům odlehčil, což by vyrovnalo ztrátu
výkonu za vypnutý HT, ale zároveň nemusel nakupovat hromadu nového hardware.

> 2. co nakupovat jako dalsi HW na nejblizsi pulrok?

My momentálně kupujeme Epyc. Jestli si mám za stejné peníze vybrat mezi
děravým Xeonem s 20 jádry nebo míň děravým Epyem s 32 jádry, tak je to
dost jednoduchý výběr.