[vpsFree.cz: community-list] Blacklist

Jan Hrach jenda at hrach.eu
Fri Aug 17 01:09:35 CEST 2018

> 1. "Nejlepsi je vyhnout se blacklistum, kde se vyskytuji subnety.”

Jenže jaký blacklist se použije si nevybírám já, nýbrž příjemce.
Jasně, dá se říct „tak holt nebudeme mít klienty z firem, které používají takovéto blacklisty (protože s nimi nedokážeme komunikovat). Ať si zatlačí na svého admina pokud chtějí být naši zákazníci.“ Už jste tohle zkoušeli říct šéfovi, když jste někde dělali normálního komerčního admina? Já teda ne, ale myslím, že vím, jak by to dopadlo.