[vpsFree.cz: community-list] Blacklist

Viktor Čížek viktor at m19.cz
Thu Aug 16 15:27:17 CEST 2018

Mám pocit, že původní problém byl, kdo vlastně má žádat o delistaci. Zda majitel příslušné
VPSky, které byla přiřazena tamta IP adresa nebo statutár vpsFree jako zástupce držitele toho
adresního rozsahu.

V tom směru mám zkušenost, že existují situace, kdy to reálný uživatel té IP prostě neudělá.
Měl jsem svého času DSL linku od T-Mobile a moje statická IP (společně s celým rozsahem) se
dostala do blacklistu SORBS. Když jsem se pokoušel to s nimi řešit, odpověděli něco ve smyslu
"Vidíme, že nejsi držitelem té adresy a proto se s Tebou nebudeme bavit. Ať se ozve ten, komu
byla přidělena." Ohlásil jsem to tedy na T-Mobile a těm trvalo asi 3/4 roku, než tenhle SORBS
přesvědčili, že zalistovat celý /22 rozsah je vážně pitomost.

No a vzhledem k tomu, že u adres, které má vpsFree, je Snajpovo jméno, dokážu si představit, že
obdobně jako tehdy s mnou, někde vyběhnou s Donem Jirkou. Ať prý se ozve Snajpa, že se budou
bavit jenom s ním.

V.