[vpsFree.cz: community-list] Blacklist

Ladislav Blažek ladislav at lblazek.cz
Thu Aug 16 16:39:08 CEST 2018

Hele, teď jsem se kouknul na začátek vlákna…

"Čau, ano, ta adresa je moje, ale pokud se podíváte pořádně, tak se ban na blacklistech vztahuje na celý rozsah vpsfree…. Možná bych to mohl vyřešit i po své rovině. Nicméně se domnívám, že by se toho měl ujmout nějaký statutar sdružení a zjistit kde je problém.”

Ta poslední věta nebyla šťastně formulována, ale jinak jsi to napsal jasně. Omlouvám se.
Otázkou zůstává validita/váha těch zmíněných blacklistů a za jakých okolností se na ně dostáváme. A taky jestli úsilí vynaložené na whitelisting se s ohledem na jejich bezvýznamnost vůbec vyplatí.

L.