[vpsFree.cz: community-list] Blacklist

Jiri Vesely postmaster at donjirka.cz
Thu Aug 16 16:23:19 CEST 2018

Jiste chapu, ale totalne me toci odpovedi zkontroluj si SPF reverzni DNS, MX udelej DKIM a podobne. Spalil jsem tim spoustu casu a vim o cem mluvim. Nejsem zadny novacek.
Ten web co vidis je jen jedna sluzba co tam bezi a self-signed je tam schvalne.
Nejsem si vedom toho, ze by prvni prispevek byl jakkoliv poburujci. Pridal jsem az kdyz se zacli resit naproste nesmysly.

S pozdravem
Jiri Vesely