[vpsFree.cz: community-list] Blacklist

Ladislav Blažek ladislav at lblazek.cz
Thu Aug 16 16:09:34 CEST 2018

Vis Jirko, potiz je, ze tomu celkem i rozumim, byt me mail hosting nezivi.
Kdyby jsi diskuzi nezacal jako debil, pak by i ty reakce ostatnich byly smirlivejsi. Kdyz se podivam na web https://donjirka.cz <https://donjirka.cz/>, tak tam vidim self-signed certifikat, takze tvoje “problemy" muzou pramenit ze spousty veci. Misto toho hledas jejich pricinu na ostatnich VPS, ukolujes tu statutara a chovas se jak hulvat. Jak se do lesa vola tak se ozyva. Zkus to priste jinak. Mej se, L.