[vpsFree.cz: community-list] Blacklist

Tomas Srnka tomas.srnka at gmail.com
Tue Aug 7 10:25:10 CEST 2018

Aby som doplnil, tak ludi nevyhadzujeme, ale snazime sa s nimi problem
vyriesit. Ak vsak nereaguju alebo dalej robia bordel, tak zial jedina
moznost je bud postupna GEOIP ochrana alebo rozlucenie sa.

V kazdom pripade, microsoft ma velmi nestastne blacklisty. Odporucam
sledovat pre svoju IP barracudu alebo spamhaus. Co sa tyka /24 to so
snajpom poriesime, aby sme vedeli z MS detekovat, kto robi zlobu.

Najlepsie riesenie je, aby sa kazdy dobre postaral o svoje VPS, nemal tam
rozne deravy/neaktualizovany SW *cough* wordpress *cough*, nedajboze
nejakym sposobom vyrootene VPS.