[vpsFree.cz: community-list] Blacklist

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Tue Aug 7 10:09:34 CEST 2018

A jinak, jeste jsem s Tomasem Srnkou resil detaily, jak te ve
Websupportu maji pro virtualni servery - a nikde se s tim nemazou,
evidentne.

Sprava IP na blacklistech je zalezitost jejich klientu.

V obchodnich podminkach maji, ze nesmis rozesilat spam a za nedodrzeni
podminek te muzou hned od nich vyhodit.

My se spis snazime ucit lidi s tema technologiema delat, nez abychom je
hned vyhaneli, nebo tim aspon vyhrozovali.

To s sebou nese to riziko, ze na tech spamlistech budeme - a proto si
musi v tomhle "pomoct" clovek sam.

Dozvedel jsem se, ze u Microsoftu si jde udelat ucet a resit s nimi ty
blokace /24ek, tam by to stalo za to poresit, takze se na to vrhnu.

Ale mimo Microsoft, to netusim moc, jak bychom to systemove dobre
vyresili, nez "pomoz si sam", uprimne.

Tech blacklistu, u kterych jejich provozovatele nepremysli, je dost (a
nebo maji totalne na haku mensi ostruvky na Internetu, coz je pripad
Microsoftu).

/snajpa