[vpsFree.cz: community-list] Výpadek konektivity 2018-08-03 13:50-14:30

zd nex zdnexnet at gmail.com
Sat Aug 4 07:50:52 CEST 2018

Ahoj,

no já bych si toho reálně nevšiml (byly to asi krátké výpadky), pokud
bychom tam neměli právě to DNS made easy pro failover, které bychom chtěli
používat. Jinak v pohodě, vypadá to, že to i v tu dobu v celku "jelo".
Spíše mi šlo o to, zda to v tom Brně jelo, jelikož jsem právě chtěl řešit
to, že bych přepínal na jiný server v jiné lokaci. Akorát se ukázalo, že
zřejmě na node3 v Brně, to také nejelo a tak jsem si uvědomil, že i když
bychom to použili, tak  by to v tomto případě nepomohlo.

Jinak jsem se chtěl zeptat, zda se toto dá trochu řešit nějakým lepším
HW/zálohou, možná bychom mohli přispět?

Díky za info.