[vpsFree.cz: community-list] Výpadek konektivity 2018-08-03 13:50-14:30

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Fri Aug 3 20:33:25 CEST 2018

Ahoj,

DDoS sel na Prahu, na infru v Brne by to nemelo mit dosah, pokud nepujde tolik flows, ze by to ucpalo vsechny linky Master Internet; to se zatim nestalo.

No jako, dneska mi dali... borec v Praze na supportu mel tak laxni pristup, ze doufam, ze byl dneska v praci naposled.

Paradoxne pak prave situaci zachranoval supportak z Brna...

Krom toho nezabraly BGP blackholes, jinak bych to bloknul od nas, ale to se taky nedalo, protoze maji evidentne zrejme nezvladnutou migraci na nove prvky, kdy prenesou tak cca takovy kus konfigu, aby to sotva navazalo BGP session, ale filtry uz jsme museli doresovat po migraci a na nefunkcni blackholing jsme dosli az ted.

Do toho jsem schytal paradni upal, tak jsem byl rad, ze jsem to poresil, ale neposlal jsem outage notice, za co se omlouvam.

/snajpa