[vpsFree.cz: community-list] Infrastruktura vpsfree.cz

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Tue Apr 17 16:27:49 CEST 2018

Cauko Pavle,

v te tabulce chybi nove nody a celkove je dost zastarala; nechtelo by se
Ti na to napsat skript, ktery by ji generoval? Nebo kdyz ne tobe, nasel
by se jiny dobrovolnik?

Na vsechny nody mam SSH, skript bych poustel od sebe, jako parametr by
dostal hostnames a pak, kdyby idealne vyplivnul Dokuwiki tabulku s udaji
per node:

- typ desky (dmidecode)
- nainstalovane procesory (dmidecode)
- nainstalovana pamet (dmidecode)
- nainstalovane disky (lsblk? smartctl -a /dev/sd* ?)

Kdyby se to nekomu chtelo splacnout, budu velmi rad :)

Jinak zdrojaky k tomu, co jedeme, jsou na Githubu:

https://github.com/vpsfreecz/

Aktualni reseni neni moc staveny na vic deploymentu, aby si to kazdy
mohl nasadit u sebe - neni to moc dobre podokumentovane a uz vubec se
nepocita pri updatech s nekym "neinformovanym".

Tak jako tak, OpenVZ 6 doziva a stavime nastupnicky reseni nad upstream
technologiemi:

https://vpsadminos.org/

Tohle uz si troufame mirit i pro ostatni k nasazeni, je to jeste dost
dlouhy kus cesty, ale chceme se tam dostat.

Aby si mohli treba kluci v Indii zalozit svoje vpsFree, protoze pro nas
se tam dostat je vcelku z fleku nerealny, kdyz nezname mistni pomery (a
na slepo do nejakyho indickyho datacentra jit, to je o nervy).

Vypadky hlasime v outage-listu:

https://lists.vpsfree.cz/pipermail/outage-list/

Na konferencich nas muzes potkat uz nekolikaty rok, jezdime na
InstallFest, LinuxDays, OpenAlt a cokoliv, co se zrovna povede v
Bratislave - pristi vikend se muzem potkat prave na OpenCampu, sobota,
FIT STU:

https://opencamp.sk/o-konferencii

A jinak se urcite ptej dal, kdyztak dej prosim konkretnejsi dotaz,
akorat ;)

/snajpa