[vpsFree.cz: community-list] Infrastruktura vpsfree.cz

Pavel Hruška mrpear at mrpear.net
Tue Apr 17 15:15:30 CEST 2018

Ahojte,

  četl jsem si ve znalostní bázi o infrastruktuře vpsfree.cz (
https://kb.vpsfree.cz/informace/infrastruktura), můj dotaz jestli je
popsaný stav aktuální?

  Jsem u vpsfree.cz přes dva roky a řeším teď infrastrukturu ve firmě, tedy
v menším měřítku (3 fyzické servery) a také díky vpsfree.cz se začínám
zajímat více o (opensource) linuxovou virtualizaci a především ZFS.
Dozvědět se více o tom, jak funguje infrastruktura vpsfree.cz by byla
skvělá inspirace, např. zkušenosti se servery, jak přesněji je řešeno
úložiště, co výpadky nodů (jestli jsou a jak se to případně řeší) atp. Nedá
někde zjistit více, nebude nějaká konference, přednáška, ...?

Díky,
Pavel