[vpsFree.cz: community-list] Docker a Debian 9

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Fri Apr 6 11:23:42 CEST 2018

Zdarec,

Snajpa by i chvilicku mel, mozna i dve, ale musel by si mailu vsimnout.

Borci, na mailing list se nepise stylem "kde sakra je ta adresa ->
ctrl+f v mail klientu -> re: na prvni nalezenou zpravu".

Ty maily maji v hlavicce identifikaci threadu, takze tady se bavime
porad v threadu o Jave.

Stejne tak dalsi si toho nevsimnou...

Takze nevim uplne, jak moc bude platny, kdyz sem napisu ->

aktualne je problem v runc, viz:
https://github.com/opencontainers/runc/issues/1658

Na soucasnem OpenVZ jsem si zacal hrat na kernel developera,
backportoval jsem prlimit64, aby nam jelo nove ubuntu 18.03;

ten backport je v kernelu 042stab127.46 a vyssim, na starsich jadrech
Bionic vubec nenajede, protoze SystemD s prlimitem pocita a Ubuntu uz
taktez.

Zkoumam moznost backportovat funkcionalitu, aby se rozjel Docker i na
OpenVZ, ale potreboval bych nekoho, kdo se vyzna v runc a pomuze mi
oddebugovat, ktere veci v jadre chybi - zatim jsem prisel na pids cgroup
controller a nesedici netlink interface u bridge (ale tady potrebuju
prave pomoct s debugem).

/snajpa